2010. szeptember 20., hétfő

A test és a lélek eksztázisa

Általában mindenki ismeri a test eksztázisát – nem kell feltétlenül testi kapcsolatra asszociálni, elég egy átbulizott éjszakára vagy valamilyen intenzív sportra gondolni. Az ember átlendül egy ponton – amikor megadja magát gyakorlatilag testben és lélekben és már csak megtörténnek vele az események. Minden olyan könnyed és felszabadult – átkerül egy másik tudatállapotba, örömállapotba. Létezik a lélek eksztázisa is, ami hasonló és ugyanezek a dolgok válthatják ki, de ez mégis több és sokkal erősebb érzés. Ez az istenivel való találkozás. Nem kell dicsőíteni senkit sem, nem kell eksztázisba táncolni és énekelni magunkat, elég egyszerűen csak szeretni vagy kérni – egyszerűen csak találkozni ezzel az isteni energiával. Lefolyhat nagyon csendesen és mégis olyan erőt és energiát szabadít fel az egyénben, hogy hihetetlen. Én tánc közben élem ezt át leginkább – azt is akkor, amikor Mária Magdolnával táncolok, illetve az ő foglalkozásait tartom. Olyan energiát, olyan végtelen szeretetet és harmóniát érzek, hogy az mindent visz. Ennek folytán a legutóbbi foglalkozáson megfogalmazódott bennem a gondolat: Hát ez az, amire az ember ősidők óta vágyik, ez az, amit mindenki keres, amire olyan halványan emlékszünk és másban próbálunk megtalálni, ez a lélek eksztázisa – a szeretetben való feloldódás. Talán a legjobb a kettőt kombinálni – a mozgást és az érzést - szerintem így a legerősebb. De éltem én már meg úgyis három napig tartó „eksztázis”-állapotot, hogy csak ültem szemben egy papnővel, aki az istennőt jelenítette meg, és egyszerűen átjött az az energia amire vágytam… Csak beszélgettünk és átölelt… és ami akkor végbe ment bennem – az szavakkal le nem írható élmény – és semmi segédeszköz ehhez nem kellett – csak befogadni ezt az energiát, csak szeretni – ennyi épp elég volt. Léteznek csodák – ezt mondta nekem akkor – és mostanában ismét átélem ezeket a csodákat, amik minden ember életében jelen vannak. Nem kell mindig mindent szavakban kifejezni, néha érezni elég… ezek voltak Magdolna szavai a legutóbbi foglalkozáson. Érezni elég…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése