2010. május 29., szombat

Mária Magdolna üzenet 9

A kétségbeeséssel teli időszakban könyörületet hoz, ha megbocsátunk magunknak.
2010-05-25 MM

Vagyunk a létezésben a létezés által, az örökkévalóság minden pillanatában egyek vagyunk a szeretetben.

Megosztom veletek a tudásomat. Én mindig is itt voltam közöttetek és árasztom felétek végtelen szeretetem.
A kapcsolat töretlen, végtelen, örökkévaló – mindig jelen van, csak emlékezned kell rá!
Légy te a forrás – hisz mi mind egyek vagyunk a szeretet által a végtelen ölelésben.
Te tudod az utat. Járd! Kísérlek.
A szeretet végtelen. Veled vagyok.

Volt egy idő, amikor nem ismertek el, amikor nem akarták látni, hogy én ki vagyok, de az igazság az, hogy én mindig ott voltam köztetek.
Szeretlek benneteket. Áldás.
Remélem mielőbb emlékeztek rám.
A fény kísérje utad. :)

MM
2010-05-26

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése