2010. május 3., hétfő

Szeretem a testem

Most esett meg először velem, hogy igazán hálás voltam a testemért. Olyan jó, hogy egészséges a testem és szabadon táncolhatok, mozoghatok és kifejezhetem így önmagam. Egyszerűen csak hálás voltam a testemért, amit ilyenkor végtelenül szeretek, értékesnek tartok és így szépnek érzem és látom magam. Igen, megvan a táncnak ez a varázsa, amikor a szív vezet és te engeded, hogy tested lelked akaratának megfelelően mozogjon, és mered kifejezésre juttatni vágyaid és azt, hogy hogyan érzed magad jelen pillanatban a testeddel a tested által, akkor képes vagy teljesen másképp megélni magad – és igazából a testalkat édes mindegy. Egyszerűen csak képes voltam a táncban szépnek érezni magam. És ez ugye kisugárzik a környezetünkre is… Az alkat olyan mindegy – szereted magad vagy nem? Szereted a tested? Odafigyelsz rá, arra a gyönyörű testre, csodálatos földi-fizikai szerkezetre, aminek a birtokában vagy? Itt az ideje, hogy megtanuld szeretni és szépnek látni magad. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése