2010. március 15., hétfő

A szépség belülről fakad avagy a "banya" (bölcs anya) szépsége

Amikor időseket gondoztam, találkoztam egy 85 éves nénivel, aki olyan szépséget, harmóniát és természetességet sugárzott ki magából amilyet én még életemben nem láttam. Nem bírtam levenni róla a szemem. Hihetetlenül szép volt, szinte gyönyörködtem benne. Pedig csak valami egyszerű pongyola vagy hálóingszerű valami volt rajta. Járókerettel járt és nem is nádszálvékony, smink sem volt rajta. És mégis, ilyen szép teremtéssel még nem találkoztam. Sugárzott magából valami békét és életbölcsességet, öntudatosságot. Örülök, hogy megismerhettem. Ő talán iskolapéldája annak, hogy a szépség belülről fakad. Eddig ezt úgysem értettem meg, hogy mit jelent, pedig számtalanszor hallottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése