2010. július 11., vasárnap

Legyen szép napod!

Újra és újra elcsodálkozom azon, hogy mennyi mindent ki lehet fejezni a tánc által. Teljes felszabadultság, különféle problémák és szerepek eljátszása, konfliktusmegoldás, gyógyítás és a legfontosabb az öröm. Rég nevettem ennyit és éreztem magam ilyen felszabadultan mint szerdán. A mozgás, a más tudatállapot és a zene együttes hatása kihat lélekre és testre egyaránt. Ma sámándobos-énekes meditáció és gyógyítás volt. Eddig a sámándobot csak énekre, üzenetközvetítésre használtam, de rá lehet hangolódni vele a gyógyítandó egyéni ritmusára, illetve arra a ritmusra, ami éppen akkor szükséges neki, ami kell neki. Gyógyítani pedig nagyon sokféleképpen lehet. Talán itt is a legfontosabb a szándék és hagyni, hogy rajtam keresztül gyógyítsanak az égiek. Rájöttem, hogy minden amit teszek, az tulajdonképpen kegyelem és hálás lehetek azért, hogy isten megengedi, hogy tegyem amit tenni szeretnék, és hogy megengedi, hogy ő rajtam keresztül gyógyítson. Ott vagyok, de az igazi gyógyítás a lelkek között történik, illetve isten és a lélek között történik. Néha elvonták a figyelmem ma a külső történések és belső félelmeim is előtörtek, hiszen nyílt helyen voltunk, ahová bármikor jöhettek emberek, de a gyógyítás mégis megtörtént. Magdolna ott volt és segített nekem, gyógyított – én pedig egyre jobban a gyógyítandóra koncentráltam, és elfelejtettem a körülöttem levő világot. Ma utolsó üzenete az volt, hogy ez a nap teljen vidáman, örüljünk, élvezzük a helyet, a kirándulást, egymás társaságát, játszunk. :) Nos akkor hát legyen szép és örömteli napod! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése