2016. december 22., csütörtök

Mária Magdolna üzenet 2016. december



Nyissátok meg szíveteket és engedjétek el a régit, s engedjétek el azt is, amihez ragaszkodtok, amire már nincs szükség. Hisz a szeretetben minden megvan, ami fontos. Ne ragaszkodjatok a múltatokhoz, csak engedjétek el s meglátjátok egy sokkal jobb világ vár rátok, teli izgalommal, teli történéssel és teli szeretettel. De ne dobjátok el magatoktól a régi életeteket, ne akarjatok mindentől megszabadulni, csak szelíden engedjétek el és legyetek nyitottak az újra, a változásra, ami eljő.
Örüljetek a változásnak mert felszabadulást hoz. A régi ne emésszen már. Tudom, vannak nehéz időszakok, de most az öröm töltsön el titeket és a szeretet. A szeretet mindent meggyógyít és mindenen átsegít. Segít másképp látni a világot, segít átformálni a látásmódot és meglátni az igazán fontosat. Segít tisztán látni. A szeretet nem lemondás, nem áldozat, a szeretet öröm. Egy út mely választható a fejlődésetek érdekében. Nem kötelező. Mindenki maga választja meg a tapasztalatait. Én szeretlek titeket és még sok dolog van amit nem értetek még, de vár rátok ezen a csodálatos úton. Veletek vagyok. Aki engem keres, megtalál. Én itt vagyok. Várok. Szóljatok hozzám.
Legyetek nyitottak az újra, a változásra. Szeretetem kísér utatokon. Áldottak legyetek a krisztusi/isteni fényben. Szívetek bölcsessége vezessen utatokon. Áldás.

Légy te a szeretet, mely csodákra képes,
Légy te a fény, mely világítja az utat
Légy te az út, mely tova visz,
Légy te aki vagy s megtalálod ki én vagyok.

Mária Magdolna

2016.12.21

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése