2014. január 9., csütörtök

Szabadítsd fel magad!



Ez az írás rólam szól azoknak a nőknek, akik talán szintén éppen kibillentek egyensúlyukból és belevesztek a mindennapok mókuskerekébe és szerepébe, elfeledkezve önmagukról.

Az egyik kedvenc témám a párkapcsolat, melyben mindig valami újat tapasztalok meg. Ez a tapasztalás ezúttal nem volt kellemes, de szükséges volt, hogy felismerjem mit is művelek tulajdonképpen, hogyan működtetem. Teljesen kimerültem a munka és otthoni mókuskerékben. Szinte feladtam önmagam, belevesztem és csodálkoztam, hogy miért vagyok egyre fáradtabb és eszem egyre több édességet. Mert nem voltam egyensúlyban, mert ragaszkodtam, függtem - észrevétlenül. Tálcán kínálták a szabadságot és én nem éltem vele. Egyszerűen csak folytattam a régi otthoni vagy előző életekből hozott mintákat miszerint a nő feladja önmagát a családért, hogy azt „szolgálja”, de közben beleveszik a hétköznapokba és elfeledkezik magát feltölteni. Márpedig miből adjon másnak, ha neki sincs? Néhány gyötrelmes álmatlan éjszaka rákényszerített, hogy újra gondoljam az életemet, hogy mit is szeretnék igazából, mire vágyom, mi okoz örömet, mi történt, hogy most ezt kapom és hogy elkezdjek újra foglalkozni magammal, pl. eljárni helyekre, amiket szeretek. Kimerültségemben okoltam mindenkit és létezni sem akartam, de aztán a barátaim, akik maguk is nagyszerű gyógyító munkát végeznek rávilágítottak arra, hogy ezt én teremtettem, hogy végre észrevegyem, hogy mit teszek, és hol rejlik ennek a gyökere. Elvesztettem az egyensúlyt, amit vissza kell állítanom egy új minőségben. És a párkapcsolattal semmi gond nincs, sőt, nagyszerű férfi van mellettem. Csupán meg kell adnom önmagamnak a szabadságot és ezzel neki is. Nem kell elfutni mint régen tettem volna, csupán új minőségben szeretném megélni kettőnk szeretetteljes és harmonikus kapcsolatát, ahol már odafigyelek magamra is (különben nincs harmónia). Tulajdonképpen tudtam, de most már tudatosabban tapasztalom is, hogy egy párkapcsolat tanulnivalót, változást, gyógyítást jelent, hiszen mindkettőnknek megvan a maga kis csomagja, tanulófolyamata, ahol a másik gyakran tükörszerepbe bújik. Vagy ha nem is, mégis történnek olyan helyzetek, ahol át kell gondolni, hogy mi zajlik bennünk ahhoz, hogy el tudjunk engedni bizonyos dolgokat és továbblépni.
Végig gondolva az egészet tehát van megoldás: megállni egy pillanatra és magunkba nézni: mit súg a szívem? Mit szeretnék én? Hol vagyok én ebben az egészben? Aztán megbeszélni és ha igazán szeret a férfi melletted, ezt megfogja érteni és el fogja fogadni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése