2014. január 26., vasárnap

A szertartás gyógyító és átformáló ereje



Talán jobban érzékelem a „szertartások” erejét, ha részt veszek benne, vagy ha magamnak csinálom. Így is érzem az erőt, amikor másnak tartom, a rám kifejtett hatása talán úgy mégis más. Életem nehéz, változó, de jó szakaszában vagyok most, mivel felismertem nagyon sok mindent ebből és előző életeimből barátaim segítségével. Úgy éreztem, szeretnék egy gyászestet tartani papám emlékére, mert valóban nem igazán volt időm meggyászolni, illetve nem is engedtem meg magamnak. Ezzel összefonódott végül a múltamból cipelt egyéb fájdalmak elengedése is. Nem tudtam mi fog következni és minden adta magát magától. Jól esett feketébe öltöznöm, ami elősegíti az elengedés és a fájdalom megélését, és jól esett használnom a „siratófátylamat” is, amit még Veres Krisztától kaptam egy Magdaléna elvonuláson. Meghívtam a Teremtőt, Krisztust és Magdolnát, Máriát, az istennő sötét arcát, a banyát, mely ilyenkor kiválóan segíti az elengedés folyamatát. Aztán pedig hagytam, hogy megtörténjenek a dolgok. Csatornáztam és beszélgettem elsősorban az istennővel, meghívtam az ősöket, doboltam, sirató éneket énekeltem, eltáncoltam a búcsút, és jöttek fel hozzá előző életes szerepeim is. Majd füstülővel is hozzásegítettem az elengedéshez. Minden, amit tanultam a papnő iskolában és ami ösztönből jött most jelen volt ezen a szertartáson, mely rólam szólt és magamat ajándékoztam meg vele. Ezt követően megnyugodtam, gyógyító álmaim voltak és végre felszakadt a köhögésem is, mely a mélyből hozza fel a dolgokat, szimbolikusan is, mint ahogy ez a szertartás is a mélyből hozta fel a dolgokat.
Talán van, aki megijed a „szertartás” szóra, mert annak idején én is megijedtem és nem tudtam, hogy ez mit jelent. Leginkább isteni jelenléttel megtámogatott mini-workshopnak hívnám csatornázással, mely segít elindítani bennünk egy folyamatot. Mert hogy van behívás és mindenféle kis „feladat”, ami rólunk szól és magunknak szól. Egyszerű, szimbolikus dolgok, mozdulatok, hangok, játékok, vagy ami éppen oda kívánkozik. A végén egyénenkénti vagy kollektív csatornázás, vagy akár nem is, hanem csak energiaáramlás, ez is a helyzettől függ. Mindenesetre gyógyító és néha felkavaró, a trutyit felszínre hozó, mely megmutatja, hogy most kicsit meg kell állnunk és magunkkal foglalkoznunk, valamit elengednünk vagy helyre raknunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése