2012. február 20., hétfő

Elfogadom és szeretem a testem

Egy érdekes technikát ismertem meg nem régen, ami nagyon hatásos már egyszer is, de rendszeresen elvégezve pláne. Ha valakinek problémája van a testével, akkor minimum negyed órára, de lehet tovább, mondjuk egy fél órára nézzen a tükörbe ruha nélkül és csak nézze magát. Hagyja a gondolatait és érzelmeit szabadon áramolni, figyelje meg, hogy mi az, ami feljön. Aztán kezdje el mondani, hogy „szeretem a testem”. Akár részleteiben végig lehet mondani minden testrészt és szervet. Elfogadom és szeretem a testem, magam, a lábam, a fülcimpámat, a kisujjamat, a májamat, a vesémet, stb. Ami jön. Az ember fél óra alatt egyszerűen megunja önmaga bántalmazását és valóban szépnek látja majd magát. Van, akinek ez meglepően könnyen megy vagy ép szokatlanul nehezen, mintha kínpadra vinnék. Lehet, hogy sok minden előjön és több alkalomra van szükség. Volt, aki egyfajta felszabadulást érzett ezután, és volt olyan is, aki ettől a technikától 12 kilót lefogyott, csak azáltal hogy elfogadta és szerette a testét. Az elfogadás után indulhat meg a változás. Én szívem szerint a lelkemre, szellememre hagyom, hogy milyen az a test, ami szerinte számomra a legjobb. Találkoztam nagyon vékony és nálam teltebb nővel is. Aztán rájöttem, hogy mennyire fölösleges ezen agyalni, hogy ki milyen, mert mindkettőnek megvan az előnye, és mindegyiket lehet szeretni. És persze ugyanez igaz a férfira is. A lényeg hogy tudjuk szeretni és elfogadni magunkat és ne mások hitrendszereinek akarjunk egyfolytában megfelelni, mert honnan tudják, hogy nekünk mi a jó, hogy miben érezzük jól magunkat. Valamiért ez a jó, ami van, aztán meg úgy is lehet rajta változtatni a tudatban: egyszerűen csak másképp kezdünk el gondolkodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése