2012. június 27., szerda

Tűzszer üzenete - a férfi és a nő feladata

Tűzszernek hívom, mert most van a „tűz” ideje, a megnyilvánulásé, az erőé. Június 21. a kedvenc ünnepem, és ehhez kapcsolódóan 2-3 programon is részt vettem. De kezdenem a Botünneppel, ami Gyulavölgyében volt. „Magyarkodás” ide vagy oda, a lényeg itt is az egység, és amit megéltem szép volt. A tűznek óriási ereje van és ismét előkerült a tűz ünneplése az emberek körében. Már ha csak a Szent Iván éji tűzgyújtásra gondolok. A tűzzel való kapcsolódásra ugyanúgy mint a többi elemmel való kapcsolódásra szükség van. Beengedtük a tüzet és beengedtük a napot is szívünkbe és töltődtünk erejével. A férfiak (nők is, de többnyire férfiak) a botokkal táncoltak a tűz előtt egy belső körben, s ekkor ennek az eseménynek üzenetértéke volt a számomra, amit szeretnék megosztani. A férfi van középen, ugyanúgy ahogy az Atya is középen van, ő a ható. De ahhoz hogy meg tudja magát élni, hogy hatni tudjon, szüksége van az őt körülölelő (külső kör) nőre. A nő megtartja őt energiájában, körbeöleli, befogadja, és egyféle női erőt képvisel. A nőnek is erősnek kell lennie, hogy a férfi erős legyen. De ez másfajta erő. Egyféle belső erő, és egy erős önismeret. Tudom, hogy ki vagyok mint nő és mi a dolgom, tudom, hogy mitől vagyok nő. Ez a lágy befogadó, de mégis erőteljes energia segíti a férfit, hogy érvényesülni tudjon. A férfinak tehát mindenképpen szüksége van a nő megtartó erejére, de ez fordítva is igaz! Ha nincs mit befogadni hiány keletkezik. Ahogy az Atyát is körülveszi az Anya Világegyetem, amelyben megnyilvánul úgy a férfit is nő, de ketten (az Atya és az Anya Világegyetem) alkotják a Teremtőt. Ehhez kapcsolom a szexualitásban megélt szerepeket is. Itt is a nő tudja segíteni a férfit amennyiben a nő egy lágy, nyugodt, számára biztonságos teret hoz létre körülötte, amelyben befogadja és így kiegyenlíti vagy ellensúlyozza a férfi tüzét. Ez is egyfajta női erő, és amennyiben a nő kapcsolódni tud belső szakrális nőiségével ez természeténél fogva árad belőle. A férfinak pedig szüksége van erre a női megtartó erőre, mert ilyenkor a leggyengébb – hiszen teljesen kitárulkozik előttünk és sebezhető. Neki is szüksége van a biztonságra és a szeretetre, akár csak nekünk, nőknek. Sokféle férfi és nő van és nem biztos, hogy mindenki érti, amiről itt írok, de aki már azon a szinten van és tudatosan él, az azt hiszem érteni fogja. Én a férfi és a női szerepekről írtam, ahogy én érzékeltem és megtapasztaltam mint egyféle régi-új üzenet. Mert ez volt a feladatuk régen is, most csak emlékezni kell rá és a szívünk igazságát követni.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése