2011. szeptember 26., hétfő

Szeretni jó!

Olyan jó csak úgy szeretni. Rádöbbenek, hogy csodálatos emberek vesznek körül, és hálás vagyok ezért. Egyszerűen csak kinyitom a szívem és szeretek. Szeretem őket és örülök, hogy léteznek, csak úgy. Nem akarom megváltoztatni őket, legyenek szabadok és haladjanak a saját útjukon. Én adom, amit én tudok adni ők azt adják, amit ők tudnak adni. Nincs erőszak, és még elvárás se igazán. Ezért nem fáj. Ha eltűnnek, eltűnnek, biztosan más dolguk akad, vagy mással kell most találkozniuk. Nincs harag, nincs gond, nincs irányítani akarás sem. Én megadom a szeretetet, csak úgy, mert miért ne. Jól érzem magam attól, hogy szerethetek. Jó szeretni, csak úgy. Nem várok semmit, mert a boldogságom nem mástól függ. Persze jó, ha viszont szeretnek, ennek nagyon örülök és jól esik, de van valami mélyebb. Ezen kívül úgyis megtaláljuk egymást az egységben. Jó csak úgy szeretettel gondolni arra is, aki már rég nem játszik különösebb szerepet az életemben. Egyszerűen hálás vagyok mindazért, amit tőle kaptam vagy általa tanulhattam. Azért, hogy ő van. Szeretem magam, jól érzem magam a bőrömben és ott van nekem Mária Magdolna vagy Isten/nő. Az ő szeretetük végtelen és mindenki számára minden pillanatban örökké elérhető. Kegyelemnek tartom vagy ajándéknak, hogy Magdolnával „dolgozhatok” együtt, de végeredményben csak egy eszköz vagyok, egy csatorna és az ő hozzáállását, személyét tapasztalhatom meg minden egyes gyógyításon, táncon, ami egy hihetetlen élmény a számomra. Tehát igazából ő dolgozik. Tőle jön az energia. Most nem csoportban „gyógyítottam”, hanem csak egy embert. Nem volt semmi eszközöm. Csak a zene nélküli táncom és az énekhangom. Mégis ott volt a szándék, a kérés és a vágy a gyógyulás és a gyógyítás iránt. És Mária Magdolna ott volt és gyógyított. Szeretett és átölelt – megadta épp azt a gyógyulni vágyónak, amire szüksége volt. Meghajolt előtte és úgy köszöntötte őt. Mostanában azon kapom magam, hogy mindenki előtt meghajol és kifejezi mélységes tiszteletét és szeretetét felé. Ott volt, jelen volt. Egy emberért ugyanúgy mint 4-ért vagy 13-ért. És mesélt a fényről, a szeretetről és az egységről. Jó szeretni, szeretek szeretni. Azt a mély életigenlést és életörömöt, amit mostanában felfedeztem magamban és ami olykor-olykor előbukkan belőlem, azt tőle tanultam. Soha senkit előtte nem ismertem, aki ennyire szeretné az életet mint ő. Biztosan sokan vannak, de én Mária Magdolnát ismerem jobban, ezért róla tudok mesélni. Nekem ő az utam, másnak lehet más. De bárhogy legyen is, kívánom, hogy áldás, fény és szeretet kísérje utad, életed minden pillanatában! És kívánom, hogy tapasztald meg a szeretet csodáját, melynek művelője Te vagy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése